detskavagottoleva

Direktlänk till inlägg 18 januari 2019

Inomhusträning

Av Monica Johansson - 18 januari 2019 00:17

Igår valde vi att ha vår lydnadsträning i inomhushallen vid vår klubb. Vi var 5 personer och 6 hundar så det blev en bra störningsträning. Vi tränade på kontakt, en del tricks, "härma" och lite allt möjligt! När jag fotade låg Ila bredvid mig, så hon kom inte med på en enda bild, men vi tränade vi också! Jag har inte fotat så mycket inomhus men nu tog jag chansen och några bilder är jag riktigt nöjd med, och andra är informativa och har ändå ett värde!

                                             

 
 
Ingen bild

Nancy

18 januari 2019 23:10

Underbara bilder, Monica! Så mycket glädje de ger oss. Det bästa hos människan..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica Johansson - 5 januari 2023 00:48

År 2022 Som jag minns vintern, från januari, så var det isigt och halt mest hela tiden! Jag längtade till våren och torr barmark. Jag kunde inte gå normalt, utan spände mig för att inte halka, fast jag hade icebugs på mig! Vid ett tillfälle så raml...

Av Monica Johansson - 5 januari 2023 00:18

Nej nu går det inte bra! Man brukar säga att en olycka kommer sällan ensam, och det verkar stämma för mig, nu i alla fall! 1. Den 29 november förra året lämnade jag in min nya TV som hade skadats vid uppställningen. Den har jag ännu inte fått tillbak...

Av Monica Johansson - 8 december 2022 19:36


Ja här är vi nu, lite virriga i dimman! Få se när jag får lust att skriva igen??  ...

Av Monica Johansson - 8 december 2022 19:25

17 December 2021  Så har jag fått igång min blogg. Vart tog dom vägen? Alla tankar som jag hade ... Dom kommer väl ! I år skickar jag 3 st julkort med posten. Det blir färre för varje år! Men jag skickar ju på olika sociala medier, så det är många s...

Av Monica Johansson - 8 december 2022 19:21

Januari 2022 Då har det blivit ett nytt år igen! Jag känner mig lite bättre i kroppen, tack vare att jag tränar regelbundet. Försöker att gå ner i vikt några kg, men det går trögt. Är så sugen på kvällarna, det är det som är problemet. Annars äter ...

Ovido - Quiz & Flashcards