detskavagottoleva

Alla inlägg under mars 2016

Av Monica Johansson - 30 mars 2016 16:55

Ja nu händer det saker!!! Jag har ju länge tänkt att jag måste flytta från mitt hus i Åkersberg, eftersom jag inte orkar med att sköta om allting som krävs. Men från tanke till handling kan det vara långt. Men så rätt som det är, så är jag i full gång med att köpa lägenhet och att sälja huset! Den 1 april får jag tillträde till mitt nya hem, en tvåa på Parkgatan. Två km ifrån där jag bor nu. Tror att både Ila och jag kommer att trivas där; parkområde med appellplan/fotbollsplan rakt över gatan och en fin stor innergård. Balkongen mot innergården utan insyn. Gatan är en kort återvändsgata. 

Mitt hus är ute till försäljning och det blir visning på söndag!  http://www.hemnet.se/bostad/8909995

Det är inte klokt så mycket grejer som har samlats i alla uthus, så nu håller jag på att förbereda för LOPPIS lördagen den 9 april kl 11 - 15.

Ett smakprov på hur det ser ut i mina uthus!!!

                         
Inte mycket av det här som ryms i min lägenhet!

Och hundträningen? Hur det har gått med den; jo vi var på gång, men så kom det här emellan, så det har inte blivit så mycket träning för Ila. Och just nu har hon ett sår på trampdynan så vi tar det lugnt ett tag! Sen får jag hur mycket tid som helst för hundträning!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards