detskavagottoleva

Alla inlägg under december 2018

Av Monica Johansson - 28 december 2018 23:58

Nu blev det lite intressant att fota igen! Tänk att solen ger så positiv energi och inspiration! 

I dag tog Ila och jag en promenad utmed Gröngarn och på spängerna vid fågeltornet. Får passa på på vintern, för på sommartid vågar jag inte gå där, för alla huggormar. Såg flera stycken när jag gick där senast!!

 


     

 

                        

Av Monica Johansson - 10 december 2018 16:25

Jag ska bara gnälla LITE - jag besväras av en skada i hö axel, vilket gör att jag inte kan röra mig som jag vill och jag känner mig begränsad när jag fotar! Nog om det!

Men jag försöker att fota så mycket som möjligt, även om väder och natur inte är så inspirerande nu. Men det gäller att hålla igång de kunskaper jag fick på kursen.

   

 

                           


Ovido - Quiz & Flashcards