detskavagottoleva

Alla inlägg under november 2020

Av Monica Johansson - 30 november 2020 15:36

Ja November har varit en händelserik månad! På ett positivt sätt! Jag har gjort många utflykter och vandringar både ensam, med vänner och i grupp! Temperaturen har legat på plussidan, med en del soliga dagar, men mestadels gråmulet!

En torsdagseftermiddag åkte Ila och jag till Ängsö för en liten promenad i det fina vädret! Lite blåsigt men sol!

     


De här vackra hjortarna uppehöll sig på vägbanan när vi var på hemväg!

   



Irene hade en ledig fredag och då passade vi på att åka till Ekolsunds Slott och tog en promenad därifrån till Nylada. Strålande sol som värmde skönt!

         



Personsöksträning på Härjarö. 

       

Perssonsök hos Irene i Kungs-Husby. Så roligt med alla uthus och roliga ställen att gömma sig på! Hundarna bara ÄLSKADE det!!

           


Och så har det blivit några vandringar med Tassar o Tår.

 - Biskops-Arnö

   

 - Härjarö, lite lek med hundarna i skogen!

     

 - Kungs-Husby

Först en vandring till kvarnen och sedan fika med räkmacka på Irenes altan!

     


Ila och jag promenad på Härjarö en blåsig dag!

   


  Äpplen och nypon tillsammans!!!

   


Härjarö igen med Merja och Irene! Jag får nog aldrig nog av Härjarö, där finns allt för en härlig utflykt eller vandring! 

   

 Det började skymma innan vi kom tillbaka till bilarna!


   

 En sista fika innan hemfärd!

   

Min spänstiga syster rider fortfarande en gång i veckan vid Åkerby Ridskola. Jag brukar ta mig dit och titta på henne ibland! 

   



Ovido - Quiz & Flashcards