detskavagottoleva

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Monica Johansson - 12 december 2014 16:31

Efter att ha tränat på Friskis & Svettis och ätit lite lunch så gick Ila och jag ut på en promenad i det vackra vädret. Som jag har längtat efter sol! Golfbanan är perfekt när det är sol, inga träd som skymmer.

 


Vi gick och tittade på det nya vägbygget, förlängningen av Vulcanusvägen. Vägen är ju nästan klar, men oj vad joxigt det är runt omkring!

  

Sedan gick vi förbi fotbollsplanen, en av våra favoritlekplatser! Där fick Ila hämta saker som jag lämnat på motsatta sidan!


    Hon har hämtat två grejer, och jag skickar henne för tredje gången. Hon blir lite störd av att jag filmar, och jag fladdrar med kameran!! Jag har aldrig redigerat någon film tidigare, så när jag gjorde det så klippte jag bort de första skicken som var bäst! Rakt och fint och hittade snabbt föremålen. Här får hon leta lite innan hon hittar något, men jag gillar hennes uthållighet! Föremålen var alla väldigt små!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards