detskavagottoleva

Alla inlägg den 23 november 2018

Av Monica Johansson - 23 november 2018 18:25

Jag ger mig på det som är svårast för mig, fånga rörelsen och skarpa bilder på hundar i rörelse. Passade på att fota lite på klubben i går när vi tränade hundarna.

I dag tog jag en tur på kyrkåsen, gråkallt och rimfrost. Kunde inte låta bli att ta några naturbilder också.

               

Av Monica Johansson - 23 november 2018 00:48

Har nu avslutat en nybörjarkurs på Vuxenskolan/Enköpings fotoklubb. Tycker att jag har lärt mig mycket, men också insett hur mycket mer det finns att utforska. Känner att jag börjar känna mig ganska bekväm med kameran, men det gäller att hålla på och träna, för jag glömmer fort!

Visar här några bilder som jag är något så när nöjd med.

 

                              

Ovido - Quiz & Flashcards