detskavagottoleva

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Monica Johansson - 2 maj 2015 22:13

Den 30:e april fyllde Ila tre år! Och som vanligt kan jag konstatera att tiden har gått jättefort! Det gör den alltid nu mera! Min finaste underbara Ila, min drömhund! Hon passar mig perfekt! Hon är alldeles lagom vaktig, snäll med folk och andra hundar, tål kyla och värme bra, gillar att bada (som jag också gör) och springa, snäll vid all hantering, okomplicerad med mat, lydig, gillar att träna och bussig på tävling! Dessutom tycker jag att hon är den sötaste och vackraste hund som finns!!! Vilken tur jag hade! TACK Tove för denna juvel!

 

Ila med sin födelsedagspresent.


Sista dagen i april blev en riktigt fin dag, med lite sol och värme. Vi fick besök av Asta med matte, som kom med tåg till stationen i Enköping där vi mötte upp. När vi kom hem kände vi att vi kunde sitta ute och grilla och äta! 


En riktigt skön eftermiddag/kväll. De enda brasor vi såg var grillen och lite senare på kvällen en brasa i kakelugnen! Men det var vi fullt nöjda med! 

 


Den första dagen i maj var inte alls så skön. Men vi tog med hundarna på en skogspromenad och sedan gick vi längs med ån ...

 


... och upptäckte att Hamncafeet var öppet så vi kunde fika där! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards