detskavagottoleva

Alla inlägg den 12 april 2019

Av Monica Johansson - 12 april 2019 20:18

Ja det tuffar på! Min rehabilitering går enligt planen, och det känns bara bra! Nu när vi börjar få vårkänning, vill vi ut och röra på oss. Det blir promenader med kompisar och ibland bara Ila och jag! Det är en härlig tid nu, när man har hela den ljusa tiden framför sig! 

Vandring på Ängsö till fågeltornet.

 


När Gisela inte kan ha med Bus, då får hon vara hos oss! Hon är en så fin och mysig liten hund!

 


Nu har Ila ställt till det!!! Tennisbollen rullade ner i avloppet! 

   


Men var är den då?


Nej, jag får inte tag på den!!

 


Leta godis i trädet går bättre!!

 


Heldag på Björnön i härligt vårväder!

   


Ila och jag i Fagerskogen.

  


Ila och jag vid Fånö. Bokskog och ekallé.

               


Vackra isskulpturer har bildats på buskarna vid stranden.

   


En riktigt fin fikaplats.

   


Ovido - Quiz & Flashcards